FAQ

Veelgestelde vragen / FAQ

Op deze pagina zijn alle veel gestelde vragen verzameld en beantwoord. Kom je er desondanks niet uit neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.

Verzenden – Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland worden bestellingen vanaf  € 20,– gratis verzonden. Voor bestellingen onder € 20,– bedragen de verzendkosten € 4,95 voor brievenbuspost (tot 2 kg) en € 7,95 voor pakketten (tot 10 kg) binnen Nederland tenzij anders vermeld of overeengekomen.
Voor België zijn de verzendkosten € 4,95 voor pakketten tot 2 kg.
Verzenden naar Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Italië, Oostenrijk, Duitsland, Denemarken en Engeland kost € 9,95 voor pakketten tot 2 kg.

Wat zijn de algemene voorwaarden voor bestellingen in deze webshop?

De algemene voorwaarden voor alle bestellingen in deze webshop vind je op deze pagina.

Annuleren – Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren zolang je geen email ontvangen hebt met daarin de bevestiging van verzending van je bestelling. Na verzending kun je je bestelling niet annuleren. Wel geldt vanzelfsprekend het herroepingsrecht.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Je kunt je bestelling wijzigen zolang je geen email ontvangen hebt met daarin de bevestiging van verzending van je bestelling. Na verzending kun je je bestelling niet meer wijzigen.

Ontvang ik een bevestiging nadat ik besteld heb?

Direct nadat je je bestelling met succes hebt afgerond ontvang je een door ons systeem automatisch aangemaakte bevestiging. Vervolgens wordt je bestelling verwerkt, klaargemaakt voor verzending en naar jou verzonden. Van deze stappen houden we je op de hoogte via email. Het komt voor dat je geen email ontvangt omdat spamfilters je mail tegen houden. Dit kan op de server van internetproviders zijn maar ook in de ‘spam-map’ van je email-account of de ‘spam-map’ van je email op je computer. Mocht je na het controleren hiervan toch geen email terugvinden stuur ons dan even een bericht. We maken het dan alsnog voor je in orde.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

We streven ernaar om bestellingen op werkdagen binnen 24 uur te verwerken en te verzenden. Afhankelijk van de verzendmethode ontvang je 1-3 dagen daarna je pakket thuis.

Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?

Terugsturen kan binnen 14 dagen. Zie deze pagina voor meer informatie hierover. Dit retourrecht geldt niet als je een digitaal produkt hebt besteld en gedownload, ook niet als dit digitale product onderdeel uitmaakt van een fysiek product.

Bestelling beschadigd, wat nu?

Beschadigde ontvangen bestellingen zijn natuurlijk niet leuk. We proberen dit altijd zo goed mogelijk voor je op te lossen. Neem hiervoor binnen 24 uur contact met ons op.

Wanneer kan ik over de downloads beschikken?

Indien je betaling binnen is en je bestelling is door ons geaccordeerd kun je over de downloads beschikken. Het downloaden van de bestelde bestanden betekent dat je je bestelling in gebruik neemt. Hiermee vervalt je herroepingsrecht.

Mag ik de downloads doorsturen aan iemand anders?

Nee, dat mag niet. Het verspreiden van de downloads, in welke vorm dan ook, is niet toegestaan. Gebruik van de downloads is voor jou als koper onbeperkt en uitsluitend voor eigen gebruik. Update’s van downloads zijn verkrijgbaar tot 4 jaar na aankoop, gratis. Onder ‘mijn account’ kun je de downloads vinden. Inloggen gaat met de gegevens die je bij je aankoop hebt verkregen.

Hoe vind ik de downloads die bij het boek horen?

De downloads zijn beschikbaar voor iedereen die het boek ‘Fysiotherapeutische gespreksvoering’ aanschaft.
Bovenin het menu op de website klik je op ‘Mijn account’. Log in (deze gegevens heb je ontvangen nadat je het boek aanschafte) en klik links op ‘Downloads’. De documenten worden nu zichtbaar in je scherm en je kunt downloaden.

Chat openen
Vragen? Stel ze gerust!
Viaperspectief
Beste bezoeker, waarmee kunnen we je helpen? Laat het ons gerust weten!